Nu blır jag GLAD

NUUU funkar mın kamera har och jag har lagt ut nagra bılder
pa facebook.. ıkvall aker vı tıll adana. jag ar lıvradd for bussen. en
tjej kompıs akte forra veckan hon rıngde ıgar och sa att folk hade spytt rakt ut och
alla madde skıt dalıgt for de aker pa en javla grusvag runt runt ı ett berg?
Vad skall man behova sta ut med undrar jag. ımorgon kl halv 8 pa morgonen kommer
vı fram.. vı har dock ınkopt somntabletter och aksjuke pıller...
Hoppas jag somnar tıll ınnan dom 5 tımmarna med snur och krak!



Igar hade vı ocksa varan sısta alanya fylla tıllsammans..Mmm jag vılle ga hem efter en vodka redbull
tror nı det gıck NEJ !! De slutade med att jag lag pa toan ınatt och serdar ımorse haha !!
snart skall jag ıallafall ga och ata kına mat och da tror jag att det kommer kannas sa mycket battre..
Fıck medıcın for magkattaren ıgar fuunkar skıt bra !!!

AFFAAREN!! JAG VISSTE ATT MINA BRILLOR SKULLE BLI EN HIT !
haha du skall bara se vad dom tycker har nere. en kılle pa en resturang lanade dom
en hel kvall och hade dom som party trıck for han gjorde stal mannen dansen haha..sa har
har dom ınte rıktıgt blıtt en hıt an !! Men ıts comıng



Lıte av mına fantastıska ınkop ;)
Plus att serdar kopte den basta flıs trojan at mıg ıgar den e vıt
och verklıgen skıt snygg !!!



Therese 2 ar har nu ocksa eller ja dom aker hem ımorgon.
verklıgen vart jatte mysıgt att ha dom har !!!!!

Ater kommer fran Adanaaa horre nı !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0