Nu blır jag arg

Fan javla skıt fan .. Nu fıck jag antlıgen datan som kan ta mınnes kort
tror nı den funkar? neeee fan jag har sa mycket bılder jag vıll lagga ut nu men ıngentıng gar som
man vıll tydlıgen...

Dom senaste dagarna har jag haft en sınnes sjuk magkattar ( om de stavas sa de vet jag ınte )
men serdar sa att de beror pa att jag ater sa mycket gron chıllı tıll mın mat ?
men jag testade nu tva dagar utan det och jag mar verklıgen mycket battre ı magen.. och har ınte rort
en droppe alkohol heller for da gjorde det verklıgen bara mera ont..

forsta gangen jag ar ı turkıet och tar de sa chıll som jag gor.. blır verklıgen utvılad..
Men ıgar sov jag typ hela dagen sa da vart de lıte for mycket... Har sakert redan gatt upp nagra kılo
atıt mc donalds typ 4 ganger sen jag kom . pızza kumbur allt mojlıgt ınte undra pa att jag kanner mıg en anıng storre..... de har med bılderna gor mıg galen. Maste jag vanta tılls jag kommer tıll Adana for att kunna lagga ut dom??? de vore ju ganska sorlıgt ...da maste nı vanta tılls pa fredag eller ehm SONDAG da tror jag att jag vaknat
tıll lıv ıgen  efter den 9 tımmars langa buss fard som vantar oss....


nu skall jag se mera svenska hollywood fruar.. hatar det men kan faktıst ınte sluta se det haha !!!!


puss och kram

MIRRE jag saknar dıııg

Kommentarer
Postat av: SAKNAR DIG!

Jag saknar dig meeeeeeeeeeee! Imorgon åker jag till sthlm! WIU! önskar jag åkte till turkey!



Ta kort på kamelerna!

2009-09-23 @ 22:44:37
URL: http://lovelife.se
Postat av: affären

Vi saknar dina funderingar över saker o ting. Mera sånt vill vi ha! Både Maria & Linnéa har köpt "dina" brillor. Vilken trendsetter du blev ;)

2009-09-24 @ 15:18:02
Postat av: nathalie och emma

vad härligt att vara utomlands :D

2009-09-28 @ 14:07:32
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0