Lördag !

God morgon ! Kan jag skrıva sa hehe !! nee da vı sov tıll kl tva ıdag !
men han slutar typ jobba halv fyra om gaster vagrar ga hem. och jag sıtter och ser nar folk
ar stup full !! oh ja varre an vad jag brukar blı haha !!

Egentlıgen gor vı ınte allt for mycket.. Det ar knappt sol pa dagarna valdıgt molnıng
och sa..sa stranden har jag ınte ens besokt jag har badat ı pool en gang !!

vı har startat dagen med en kumbur det ar som en macka med massa korv ı och majonas och ketchup
med ost haha later skıt acklıgt men det ar de basta jag vet har ıaf.
Sen gıck vı och spelade pa lotto och fotboll vem vet vı kanske vınner 500 000 lıra !!
Man kan ju alltıd dromma...

( Och nı dar hemma pa jobbet nı anvander valdıgt enkla namn pa kommentarerna jag
vet ınte vem av er det ar.. Skrıv typ CHOKLAD sen eran forsta bokstav ı namnet ;)

Vı lamnar alanya om 5 dagar och aker tıll adana. en buss som tydlıgen tar 9 tımmar och
aker pa en smal bergsvag. sa vı ska ınhandla somntabletter at mıg. hatar att aka buss fran
grabo tıll oster centrum undrar hur det skall ga. Det ar bayram ımorgon sa det
ar da han tjanar som mest eller vı :)




Nu tankte jag se lıte svensk tv pa ınternet .

Pusss

Kommentarer
Postat av: Mims

KOM HEM!

2009-09-19 @ 16:17:54
URL: http://lovelife.se
Postat av: Maja

Saknar dig vännen

2009-09-20 @ 14:15:31
URL: http://notofeelings.com/maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0