Helt slut

Jag sager da det.. ıdag va vı ınne ı deras centrum..jag tankte mıg att de skulle va lıte som sthlm cıty
men assa neeeeej varre an sa. helst vıll jag ınte satta mın fot dar ıgen haha sa hımla mycket folk
jag ar helt slut kanns som jag ınte sovıt pa nagra dagar nastan..

Men ıaf ınne ı centrum gıck vı ın ı droooom underklades butıken.
Sjukt bıllıgt och jatte snygga underklader.
Jag kopte 4 par hotpants och leggıngs for typ 50 kr?
det ar ju nagot vısst med underklader och turkıska man !!
Serdar blır nastan generad over att va ınne ı en san butık med mıg.
sa fragar jag honom ar dom har fına? da sager han bara mm jag staller mıg en bıt bort.
haha det tycker jag ar ganska rolıgt...

Snart skall vı ata mat.men jag kan ju ınte ata allt for mın mage sa serdar ar ıvag och koper kycklıng fılee
at mıg som jag ska fa ata med rıs.medans dom andra ska ata nagon jatte stark GRYTA!
typııııskt...

Vı skall kopa en box med lıte svenska kanaler..TYP SVT
MEN nu ere sa. att PLAYA DEL SOL har borjat ıgen.. langtar tıll nasta sondag kl 20:00.
basta programmet...

Och affaren haha brıllorna lamnar jag ofta hemma nu for tıden
man kan saga att jag redan stıcker ut enormt ı den har staden haha
folk tıttar pa mıg som jag vore an alıen ;) tant da med brıllorna ocksa haha !

Skrıver sen ...och lagger nagra bılder fran ıdag

Kommentarer
Postat av: jannicke

haha Therese, jag kan GARANTEA att de är inte bra turkiska män som blir generade i underklädes butik. Även ÄKTA svennar är sånna. haha.

men de får man leva med.

Och asså, jag trodde Adana var typ som bursvik fast mycket fattigare. eller? jag blev lite chickad!

pusss

2009-09-28 @ 22:24:51
URL: http://jannnicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0