Hasta la vista..

jaha ja.. närmare än så här blir det inte..
Nu sitter jag här på arlanda och väntar på att få gå på planet.. Jag är ensam här nu så jag
lär få vänta.. jag lyckades slippa betala mina 10 KILOS övervikt nyss .phu säger jag.1000 kr minus i kassan
hade det varit.. Jag har shoppat lite i taxfree till serdars bror jack daniels..phu blä..
aldrig jag skulle köpt det till mig själv. Köpte en bok också..eftersom min mp3 slutade fungera.
.tajming...

Fan sommaren har gått fort endå.det har inte känts så men det har den verkligen gjort..
Nu sitter jag här helt ensam på arlanda flygplats och skall dra till min MAN ! så som jag pratat om det.

Saknar alla på jobbet redan dock !! och mamma men JAG vet att de går bra iaf... mamma och
jag skall ha en 30 minuters prat stund snart innan det är dags...

men jag återkommer när jag är i TURKIET!! och skriver lägger ut bilder och en massa
regnet flödar där nu så de blir inga solbilder direkt hahah ;)



Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas han gillar dina nya brillor lika mycket som vi andra :D

2009-09-14 @ 11:59:08
Postat av: baren

vi saknar dig..

2009-09-14 @ 14:51:50
Postat av: Bossen

Lycka till nu Therese, saknar dig också!

2009-09-14 @ 22:51:16
Postat av: denise malmqvist

Gumman hadet nu sa himla bra i turkiet jag ar glad for din skull puss

2009-09-15 @ 17:26:26
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: affären

Kom igen nu! Kliv upp ur sängen och uppdatera!!!

2009-09-15 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0