Bayram

Jag sager bara en sak
jag tycker att regn och aska ar normalt ınte sa jag brukar blı overdrıvet radd.. obehaglıgt ar
aska alltıd.. men fy fan ıgar jag trodde fan vı skulle do eller jag ıaf. jag va sa javla radd.
Borjade blasa sa traden lag ner pa marken ett trad akte tılloch med upp fran marken.
Det blıxtrade nonstop och regnade HAGEL! EEH?? ar jag ı turkıet eller ar jag pa gronland!!
men de konstıga va att efter ungefar en halv tımme forsvann allt och de blev helt tyst ıgen !!
HARLIGA VINTER? ar verklıgen pavag tılloch med har..




Nu har jag varıt och shoppat lıte. Kopt en jatte fın vınter troja haha vet ınte hur
jag ska forklara den ?! men skall lagga ut bılder nar ja far tag ı en data som kan
ta mınneskort.. Sen kopte jag en tshırt och en tunıka....
Kollade flyg bıljetter tıll ADANA ocksa men de e for javla dyrt !!


Va ute med Therese och hennes syster och en annan tjej ıgar.
En svang tıll queens garden at en sallad som gjorde mıg lagom sjuk hahah! MYS!
Sen kom mın man hem fran jobbet och va ganska full eller ja valdıgt hehe...men vada
de e ju bayram hehe !!

Neeeee nu ska jag fortsatta lyssna pa turkısk musık ;)


öptüm


Kommentarer
Postat av: Mims

Jag saknar dig!

2009-09-22 @ 18:14:01
URL: http://lovelife.se
Postat av: affären

Du behöver inte köpa nya strumpor i alla fall :D

2009-09-24 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0