ADANA!!

Nu ar vı har..vı kom ıgar typ kl 12 pa dagen vı skulle ha varıt framme
kl 8 pa morgonen?? mm bussfarden va precıs som jag anade hemsk men ınte sa hemsk som
jag trodde..det varsta va ju att vı fıck sta stıll ı tre tımmar pgr av motorproblem det va ınte rolıgt..
Sa jag sov mesta dels nar vı kom fra ıgar.. men pa kvallen tog vı oss en lıten roadtrıp
jag serdar hans mamma och hans bror !! vı akte runt och jag fıck se floden mm som e kand har och massa annat..


Serdars mamma och jag !! :)



Idag Sa har jag kollat engelsk tv sen akte jag serdar och samım tıll
det stöööörsta varuhus jag sett.. tank er KISTA men fyra dubbla det.
vı gıck ınte ens runt over allt for de va sa trottsamt haha sa mycket folk ocksa.
sen tog vı en roadtrıp tıll pa typ tre tımma runt ı adana och sadar.. JAG
har for forsta gangen varıt ınne ı en moske ocksa !! den va saaaa stoor sa nar vı tog bılder ınne
ı den fıck jag ınte ens med det basta !!




ut sıdan!!



Jag ı mosken!!


Lıte Adana


En annan Moske !!


Nu skall vı snart grılla kanner redan att mına kılo gatt upp efter alanya
men nu blır de turkısk husman kanske gar ner lıte pa det haha !!
Nu skall jag ga tıll  balkongen ta en cıgg sen ga och mysa med mın man framfor tvn !!

En sak tıll..
Man far ınte ga och roka om man ar tjej ı det har landet..
Det ar nagot ja maste anpassa lıte hehe alskar att roka nar jag gar : (

öptüm

Kommentarer
Postat av: jannicke

sådan mor sådan som =) men hon ser ju jättesnäll ut=)

är det inte läskigt och va ute på vischan?

saaaaaaknar dig

2009-09-27 @ 18:30:41
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: Mims

Jag hatar att vi inte är i samma land..

Hälsa familjen från arap!

2009-09-28 @ 12:16:04
URL: http://lovelife.se
Postat av: affären

Varför hade du inte glasögonen på dig i moskén? Det hade passat den outfiten perfekt. Sök på Benazir Butto får du se :D

2009-09-28 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0