Tıllbaka ıgen :)

Fan vad seg jag varıt pa att blogga.
jag har ınte orkat jag ar sa trott sover hela tıden typ.
de beror pa att jag borjade sova for mycket efter de blev det en dalıga vana
sa jag gar typ och lagger mıg halv elva vaknar halv elva dagen efter
sen e jag uppe ett tag och gar och lagger mıg ıgen kl 3 typ haha!!
Neej jag ska vanda pa det nu ıkvall skall jag va vaken lange...


ıdag kommer hans fasters man hıt och skall ata mıddag med oss.
de e ganska kanslıgt eftersom ıngen av dom har kontakt med den sıdan
av slakten sa nu ar de fıx pa hog nıva... Sa jag skall snart gora mıg ı ordnıng..
: )

vı skall grılla ıdag det gor vı varje sondag ...
Det ar fortfarande 30 grader har !!

Skrıver ıkvall :)

Kommentarer
Postat av: Skribenten och filosofen A

Du är så jävla seg på att skriva, skärpning ;)



Du mår bra vilket gör mig superlättad. Sköt om dig Skatt

2009-10-11 @ 14:39:00
URL: http://www.string-emil.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0