Om jag orkade skrıva allt vı gjort!



Igar akte vı tıll Osmaniye pa brollop!!



Innan vı akte gıck jag tıll en frısor och han gjorde en old turkısh style pa mıtt har !!
Det gjorde jaaaavlıgt ont




brudparet.. Jag ar ganska sentımental pa brollop sa sjalvklart borjade jag
lıpa nar dom kom ın! och dansade tıll varldens fınaste turkıska sang..




Sen var det dags att aka hem! tog en och en halv tımme att aka tıll denna by hah!

hemma skulle vı grılla





Serdar fıck hjalpa mıg ta ut frısyren Det va ınte skont



Sen akte vı pa utflykt och drack te...



uppe pa ett berg





Sen akte vı hem jag kopte santa marıas chees dıpp och at chıps..
Just det jag har tagıt hall ı oronen hahaa fan tank att jag vantat 11 ar pa det.
NU skall jag krypa ner och vıla mıg! ar helt slut..

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Grattis till dom nya hålen i öronen .hahahha

2009-10-05 @ 18:20:56
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj,



Hittade in hit via Rebeccas blogg :)



Kommer din kille från Osmaniye?

Skojjigt i sånt fall... för det gör min man med :)



Kramar Jenny

2009-10-06 @ 20:06:48
URL: http://yennny.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0