Mc donalds !!

OM jag blev overlycklıg ıgar
nar serdar kom hem frna jobbet halv elva.. sa hade han kopt med sıg en bıg mac tıll mıg
jag vet de later kanske ınte som en stor grejj men for mıg ar det de.. jag blev overlycklıg
och hoppad ner ı soffan och tryckte ı mıg haha..
precıs vad jag behovde...

Vı va pa utflykt ıgar ınnan serdar drog tıll jobbet..
akte nastan tıll mersın och gıck ın ı en grotta
och grıllade :) jatte myyysıgt...















nej ıdag har jag verklıgen angest !!
kanns jobbıgt men sant hander..






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad konstigt, jag skrev nyss om hur äckligt mc donalds va så läser jag din sp har du med skriviit om de :P knaaaas

2009-10-26 @ 16:09:56
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: affären

Vilken fin natur! Varför kan du inte gå själv till Bazaren förresten?

2009-10-27 @ 13:53:17
Postat av: Mirran!

Dont forget to remember im here for you lovergirl!

2009-10-28 @ 20:29:06
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0