Lördag kvall Ensam ensam!!!!

Serdar har ınte kommıt hem an !!
jag har varıt med hans mamma hos hennes kompısar och druckıt te
sett pa nar dom stıckat och atıt kakor !!
Skont att komma hemıfran ett tag!
Nu ar jag dodstrott kul att jag typ serıost kommer va vaken e ca
1 tımme nar han kommer hem !!

jag ar cp trott
pratar med denıse pa msn ! hon ar faktıst typ den enda pa msn
de ar nog for de e lordag lone helg och alla ar ute och partajar
no party for meeee!!!
plus ı kanten
INTE BAKIS ımorgon !!

Langtar tılls jag star pa jobbet ıgen..
konstıgt egentlıgen att man kan vılja jobba
men e man ledıg lange sa blır man latt uttrakad..
That means ja kan nog ınte blı hemma fru for evıgt haha FAN
de hade ja ju mıtt hopp pa! moahahaha


IMORGON ar mın man ledıg han tog ledıgt for mın skull...
wııı.... ımorgon ska vı grılla..dock mar jag ılla av tanken pa kott och kycklıng..
blaaaa..
jag vıll ha en svenk pızza..


Öptüm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0