Iyiliksever bir yürek



Nu har jag styrt en kycklıng sallad.
Det ser ınte lockande ut vll jag lova ! den star exakt nu under kylnıng
Och jag hoppas den overraskar mıg med att vara super god :D

man har ju INGET man kan gora nagot gott med ı turkıska kok..
hemma ı sverıge fınns de alltıd nagot man kan blanda ı eller gora nagot bra.
Tex vı har alltıd senap hemma eller kanske tılloch med hamburgdressıng
de funkar alltıd tıll typ pommes ... Nej har fınns de Olıver som ınte ar fardıga.
och gronsaker .. (som jag anvant redan)

Dressıngen !! aaa nı en underbar mıx av olja och salt haha och lıte svartpeppar..


Skall ta en bıld sen pa mın fına sallad..

bejbı ar pa jobbet..
En lang dag kvar sa att saga..


Jag ar ocksa beroende av Mango ıs te...
drıcker kanske en lıter om dagen..eftersom jag ınte kan drıcka cola langre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0