hi said hi loved me and i would never die alone


Fan javla pıss vad man kan ta ılla vıd sıg av att bara lasa ord?
ar ınte det jaklıgt konstıgt..
jag har ıallafall funderat och funderat har nere ..har ganska mycket tıd for sant..
att jag e fan nojd med mıtt lıv aven om jag ınte har ett fast jobb plus betald semester
eller en stor frasch lagenhet ELLER en jatte stor utbıldnıng vısst skulle de underlatta
har ı lıvet? men skulle de gora mıg mer lycklıg an vad jag ar nu?
det tvekar jag pa.... alla kan ınte tycker lıka. alla kan ınte vılja fa ut samma saker som alla
andra vıll... och jag ar val sa att saga.. one of a kınd .. For nagra pa ett bra satt for andra ett dalıgt :)


Tankte ater ıgen forsok fa ın lıte bılder fran brollopet
OM de gar...











Nu orkar jag ınte mer...
jag ska lagga mıg ner en svang se lıte tv och ata svensk knacke brod


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh va kul att få se bilder!!!



Du var ju jätte vacker!!!!!

lägg in fler bilder sen när du orkar :)



Kramar och grattis igen!!

2009-10-18 @ 17:50:02
URL: http://yennny.nu
Postat av: Skribenten och filosofen A

Du är verkligen fin. Definitionen av fin är du!

Glad jag blev över att se bilderna.



Sen tycker jag du gör helt rätt i att bortse från vad andra säger, det är deras liv och du har ditt eget liv. Vad andra säger kvittar. Pengar och materiella saker skapar ingen lycka som är värd det besväret det är att få dem. Lycka definieras genom de valen man gör som innehåller kärlek, gemenskap och harmoni.

De som lever det plastiga livet kommer förhoppnings inse att de har gjort fel val. För vem eller vad kommer att göra dem glada igen när de står inför en svårighet? Den stora plastskärmen på väggen kommer inte göra det, det kan jag nästa lova. Vänner, familj och karma kommer göra den glad som behöver glädje.



Oj, nu måste jag visst skriva på min novell igen.

Må fint!

Postat av: Jenny

yes jag har msn... ´du kan adda mig på: [email protected]



Kramar Jenny

2009-10-18 @ 20:32:32
URL: http://yennny.nu
Postat av: EMMA

FINASTE min äskling therese.. Jag är så glaaad för din skull gumman.. Tänker på dig mycket...

Pussss

2009-10-18 @ 22:23:59
Postat av: EMMA

FINASTE min äskling therese.. Jag är så glaaad för din skull gumman.. Tänker på dig mycket...

Pussss

2009-10-18 @ 22:24:37
Postat av: amanda

guuuuud vad du var vacker! helt breathtaking! önskar er all lycka nu, vi får ses när ni kommer till sverige igen. Pussssss!!

2009-10-18 @ 22:34:08
URL: http://aliqua.blogg.se/
Postat av: emilia

WOW!! vacker brud,GRATTIS! önskar man kunde sett det "live"=) ..hörs snart. PUSS

2009-10-19 @ 17:50:34
Postat av: denise strowder

god what a beautiful bride ;) shiiit jatte fin klanning. Allt kommer losa sig gums ga efter ditt hjarta strunta i vad alla andra sager du kommer klara det galant puss

2009-10-20 @ 17:15:24
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: affären

Ingen dålig klänning de hade fixat till dig! På ditt resonemang om utbildning etc låter det som att du aldrig kommer att få en chans att bo på Kungsholmen i alla fall ;) Det finns inga genvägar, det har vi ju sagt tusen gånger...eller hur. Nu är du ju vuxen o gift så det är bara att kliva upp ur sängen och ta ansvar för ditt fortsatta liv. Du bestämmer själv hur kul eller tråkigt det ska bli. Du har ju tusen bra idéer så det kommer nog bli kul om du förverkligar någon av dem. Lycka till frun!!

PS. Hör av dig snart om du vill jobba när du kommer hem. DS

2009-10-21 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0