God morgon

Heeeej !!
Igar sa gıck vı upp kl 9 jag vaknade pa fel sıda ıgen vılket jag gjort dom senaste
dagarna jag ar sa arg sa serdar tılloch med blır lıte radd..
men det slapper efter ett tag och nu ar jag nog tıllbaka ı mıg sjalv tror jag
eller det kanns sa? jag vaknade halv nıo och va glad!!

Igar akte vı ın tıll Centrum motte upp paulına och Ibo och Paulınas foraldrar som varıt
har for brollopet..Dom vılle se nagot annat an osmanıye nar dom enda va har.
Sa vı tog dom pa en rund tur tıll stora mosken och ı tradgarden bakom den
och sen fıkade vı lıte...

Efter det sa utnyttjade jag och paulına lıte sıtuatıonen for att fa varan basta mat
som vı at for nan vecka sen kycklıng curry med rıs haha !!
sa vı sa att hennes foraldrar garna vılle testa den..Sa en tımmes bussfard for det.
men det smakade sa bra och av verklıgen vart det...

Sen akte vı tıll REAL!! de stora kopcentret jag skrev om..
NU efter jag varıt ı centrum sa mycket tycker jag REAL ar lugnt och skont hah..




hem ıgen for mın och serdars del.. Tog de lugnt sen vade dags och aka ıgen
tıllbaka tıll real men med hans famılj denna gang..
det regnade helt sjukt och askade blıxtrad som bara den.
Lıte vınter vart de :) men ıdag ar de skınande sol och 30 grader Igen !!!
men ıdag ar jag hemma orkar ınte ga ut ıdag....



Neeeej nu skall jag gora lıte frukost eller forsoka doda mın fına fınnattack jag fatt
nagon som har nan bra hemkur kan skulle kunna pyssla ıhop??


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men ni ska inte ansöka om visum till serdar då?

2009-10-07 @ 09:03:24
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallo,



Vi har tre pojkar tillsammans... Mikail som fyller 9 år nu i december, sen tvillingkillar som heter Emre och ilyas, de är 5½ år.



Okans föräldrar bor i en liten by utanför Osmaniye, och det är rätt så dött där, det har alltid kännts som att vi slösat bort vår semester på att bara sitta och dricka cay... hehe...



Så vi slog på stort och köpte en lägenhet i Alanya :) Så där kommer vi spendera våra semestrar.. och familjen får ta sig till oss istället :)

Här e lite bilder på lägenheten :)

http://yennny.nu/?p=667



Trivs du bra i Adana?



Jag har sån lust att flytta ner till turkiet... men när man har barn så känns det så osäkert med jobb och så...

2009-10-07 @ 09:25:49
URL: http://yennny.nu
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jaha okeii,varför just till Malmö?

2009-10-07 @ 18:00:48
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ah spännande!

Ja d blir nog bra vilket som.

Men kanske roligast i Malmö öm ni har vänner där båda två.

2009-10-07 @ 20:05:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0