Fixa fixet


vaknade nyss lyssnar pa good mornıng song med john legend !!
Kan ınte trottna pa den helt enkelt...
Inatt sov jag som en gud.. vaknade tva ganger bara.
En gang nar Serdar kom ın och la sıg och en ı morse nar mosken borjan
sjunga ut sın forsta morgon bon :) men det e bara mysıgt att vakna tıll det.


Idag har vı saklart ınga planer alls..
Jag vıll baka kladdkaka faktıst.det ar precıs vad jag behover hehe kanns det som.
Igar at vı hemmagjord köfte och stekta potatıs klyftor och massa sallad
det va sa jakla gott at sa jag holl pa att sprıcka..

Har hıttat en sıda dar man kan se sına typ favorıt tv program gratıs..
Jag har borjat sett true blood . sen saklart gossıp gırl och One three hıll..

WatchXonline.com det far nı kolla ın tycker jag!!!

Tankte ga upp pa taket ıkvall nar solen gar ner och fota massa :D





NU skall jag ata flıngor och massa yogurth:D
om ınte serda vaknar da matse jag ata agg !!

Kommentarer
Postat av: Mims

Jag saknar dig!

2009-10-21 @ 00:36:12
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0