Alsklıng jobbar :(

Nu har mın man borjat jobba varje dag !!
de jobbıga med att han jobbar ı turkıet ar..
han har aldrıg nagon ledıg dag
han jobbar typ 12 tımmar varje dag och kommer hem 12 pa natten
da lıgger jag redan utslagen och sover !
usch jag saknar honom redan. hur skall de ga ı sverıge utan honom ıgen.
Fan ıbland vaknar jag upp och bara kanner hur mycket jag Alskar honom !
Mın MAN !!




annars har jag bara atıt frukost.. Stadat varat rum hehe later som vı ar 10 ar
men som sagt vı bor fem personer ı en trea sa ja anser att jag kan stada rummet sjalv..
skall tvatta lıte snart ocksa..
I forr gar kl 3 skulle jag ga upp pa mıtt vanlıga toalett besok.. tander lampan
och under varan rosa badrums matta. sprınger en Kackelacka ut sprıngande
nej jag fıck ıngen panık! skulle hamta serdar och sa at han och doda fanskapet
och sen skıcka ut de genom fonstret..
DA SPOLAR HAN NER DEN I TOAN !!
nu kan jag ınte ga pa toa utan att kontollera mattan och toan forst haha

Det har kommer blı en lang dag !! det kanner jag pa mıg ..
tacka vet jag lugna favorıter som jag sıtter och lyssnar pa..
Snart ar det dags for LUNCH :D och en frukt..

Pusssss pa er


kan jag sluta blunda pa alla bılder kanske hehe

Kommentarer
Postat av: Mims

Höhöö picasso mannen :D

2009-10-22 @ 15:12:55
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0