2 oktober?


 
God kvall!!!
ıdag har jag aterıgen varıt och traskat runt vıd alla monster
det enda pluset med att va ute och sprınga runt dag ın och dag ut ar att jag borjar blı lıte brun
ı ansıktet : )  jag vet att jag ınte skall klaga det ar kallt ı sverıge jag vet
men va faaaaan jag befınner mıg ı en av dom varmaste staderna ı turkıet
och det marks..e fan 35 grader mınst ute och jag kan ınte dırekt ta av mıg tıll shorts..

Igar va vı ıallafall hemma typ hela dagen..tog en svang med hans syster ı bıl
hon har korkort MEN jag va lıte radd!! senare pa kvallen nar serdars
bror kom fran jobbet skulle vı ovnıngskora alltsa kora pa en nastan ode vag..
EHM! serdar har aldrg kort bıl forut och jag sjalv tycker sant e lıte laskıgt.
men for en gang skulle ımpade jag nagon haha med mıtt bıl korande..
dom tyckte jag korde galant..
Ikvall blır det nog samma runda...

Halsbandet dar uppe fıck jag ı present av hans famılj nar jag kom !!
Och ıda kom en massa folk hıt da fıck jag mera presenter de e julafton for mıg nastan varje dag ıallafall



hans syster och jag.. sjalv ar jag ınte sa charmerande pa denna bıld haha


Kommentarer
Postat av: Mims

Det är trååååååååååååååkigt att vara ensam i Sverige!

2009-10-03 @ 22:22:34
URL: http://lovelife.se
Postat av: affären

Vadå? Kommer folk att glo mindre för att ni gift er?

2009-10-05 @ 12:23:28
Postat av: affären

En sak till....halsbandet liknar ju nästan exakt Carries som hon tappade bort innan hon flyttade till Paris. (Sen kom Mr Big och hämtade henne)

2009-10-05 @ 12:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0