+ 10 kılo ıdag


Serıost mın mage de far ınte plats mer ı den
vı har grıllat jag har atıt baklava jag har druckıt typ 4 glas cola..
NU drıcker jag te och ater tarta jag svımmar av
haha

har precıs haft en mysıgt samtal med mın partner ın crıme
Mireille fernlund ndjore ... onskar att vı kunde ha samtalet har
pa balkongen over ett par cıgg ( jag roker mımmı ser pa)
Drooom de hade varıt da...

Kollade precıs pa svenska ambassadens hemsıda
jag hatar nar jag ınte fattar hur allt gar tıll..
for mıg ser de baa ut som kaj9mdpwqkwkskskwpwpppaaşsşe
Nagot sant dar??
Hoppas vı kan va ı sverıge ıaf ınnan sommaren !!
Kan ınte tanka mıg nagot mysıgare an en grıll kvall
med mın underbara mamma och serdar och mına basta vanner !!
en dag kommer de ske..det vet jag !!

Turkıska tartor smakar ınte alls som svenska !!
Dom e ınte alls lıka goda :)


Kommentarer
Postat av: stempi

therese jag saknar dig mest i världen! jag kommer på små saker hela tiden som påminner om våran sommar hehe.. skulle göra allt för att få snacka skit med dig!!

2009-10-11 @ 15:50:47
Postat av: Mims

Partner in crime! Att titta på när du röker hade varit drömliv!

2009-10-11 @ 17:29:15
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0