Haloooooo

Ja ni, nu ska jag skriva att jag är sjukt lycklig..
ganska ovanligt för att vara jag eller hur.
men de är så mycket som blitt bättre i mitt liv.
mesta dels jag själv.för jag vet hur mitt liv ska va om ett år..

mr sari gör mig till en bra person..
me love :)

mirre har lämnat mig vilket är AJ
men jag hoppas dock hon återvänder? en sommar utan henne nej fy.

annars är de bara jobb jobb jobb å träning såklart..
som alla andra flickor har jag också en målvikt att sträva efter såklart..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild du har valt :P

2009-03-30 @ 19:16:57
Postat av: Ellie

EN hel sommar utan mirran nej Fy fan! Jag tar båten från grankulla till Visby varje helg muffaakkaaa.



I can live, livadiva with out you.... haha.



miss, kiss, love.

2009-04-03 @ 15:26:23
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0