Tvestjärt och gamla sopor


Fy faaan vilken jävla dag.vi bestämde oss att vi skulle städa innan
jobbet, jag och ehsnuuuddi börjar samtidigt idag.. på balkongen såg vi en soppåse något måste glömt?
Emelie lyfter den..å där står tre tvestjärtar och pekar sina små nypor.. panik panik
vi hatar ju kryp...fy fan.. Nu e de serdar ortac och städning..jag har diskat och gjjort klart köket..



51 dagar fuckers.. sen är jag looooong gone...
DÖööööör för jag saknar min man så sjukt sjukt mycket.




ehsnudddiiiii och Emilia på jobbet :D

Och så jag :D

Nu är det dags att dra sig tillbaka till våra n vardrag.. det vill säga våran kära espresso bar som vi spenderar
mer tid på än vad vi gör hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0