Somewhere


Nu har jag varit på skatteverket stan hela dagen med emma..
e helt slut.. Nu bär de snart av att äta kina mat och spela golf med gänget ska bli mysigt..
Man gör typ aldrig saker tillsammans om de inte e att festa.. jag gillar nu mera
lugna tag....

har köpt dröm linnet till serdar :D från somewhere ett danskt desginer gäng som gör.
skit snygga kläder.. han kommer passa utmärkt i det..

Skullle vilja lägga ut va jag köpt men det lär ju inte gå sorligt nog..
Ingen kamera helvete...

Men senare från golfen blir de bilder de lovar jag :)

Mireille jag tyckte om min blogg????

Kommentarer
Postat av: Mims

Coolt :D man vet aldrig haha.

2009-07-27 @ 23:52:37
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0