Im going out of my mind


Okej jag ska alldeles snart boka och betala min biljett..
fan det är verkligen på riktigt.. jag kan typ inte sova.. jag kan inte tänka.
Jag vill bara känna mig totalt trygg och hel igen.. Och de e fan på riktigt snart gör jag det..
INGET skall någonsin komma i mellan....
fan jag är så kär trodde inte ens det gick??


imorgon blir håret ljus brunt :)
och jag får min kamera som jag ska köpa av emilia...så nu jäklar ska de fotas i turkiet..
Måste måste hålla er uppdaterade ju för facebook rycker .. die facebook die hahaha..

emelie e inte hemma så de e ganska tråkigt.. skulle visa henne en ny parfym ja köpte ..
Eh as billig men den luktar verkligen länge.. den e från Bertolson och holms eller hur de stavas :)


Neee god natt nu ska de bokas sen vänta på älsklings god natt samtal..

hadi bye



Kommentarer
Postat av: denise malmqvist

jaaa gor det snalla =) Jo jag tror att det skulle klara hela vagen hit hihi,,, vad harligt att du ar kar , glad for din skull Miss u puss

2009-08-02 @ 22:32:40
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0