I'd rather go blind boy,then to watch u ever leave.

God kväll!!
Just nu sitter jag med hårfärg i. Jag ska bli blond
hahah noooot men ljusbrunt ska de bli.. tror svart får bli vinter grejjen..
annars har jag fått min dröm vinter jacka idag!! den e svart och jätte fin
från nelly... dyr va den inte heller.

Imorgon är ja dock ledig.. vilket ååh ska bli så underbart,
Ska spendera dagen men att prata med älskling..
fixa lite papper.. betala hyran och träffa emma kanske??
hope so! Annars blir de hel fix...rensa min garderob skall slänga hälften av allt som ligger där..

Den 2 augusti är det två månader sen jag förlovade mig...



och jag vet vet vet att ja lägger tusen bilder bara på honom eller på oss
men fan jag bubblar av kärlek till honom och jag kan inte ge den till honom. Så jag måste..


Mums mums I loooooooove loooove u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0