Ibland behövs det bara en bild för att få en att skratta




Tant varning
 men jag hade snyggt hår ;)


Jag är seg och trött..kom hem från jobbet för en halv timme sen
är helt slut.. tror inte jag ska sitta upp och vänta på att min man ska ringa..
han e ju på bröllop och om jag får gissa är han ganska full nu? jag hade vart de iaf hhe..
turkiska bröllop is the thing.. de  va en skit dag men en bra dag för mitt jobb
fick in ett topp rekord på att sälja mat iaf ...de e ju sånt man ska glädjas åt????

EHM? Jag fick också schemat för nästa vecka.. är de okej om man gråter?

Mirre bejbis ska göra en ny fin design åt mig idag, Jag fattar ju som sagt inte ett dugg av bloggvärlden...
Man e ju inte snabbast på att lära sig...

NU skall jag ta en god natt cigg..
och sova mina dröm timmar innan jobbet imorgon..iiiii


Men sist världens bästa bild..blir gladast av den




Kommentarer
Postat av: Mims

Haha vad hade du gjort utan mig?!

Jag fixar din design, jag tar paparazzi kort och jag är allmänt bäst.



SAKNAR DIG SIS!

2009-07-24 @ 23:11:57
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0