Ett tidsfördriv att dö för

God morgon, Nu har jag rest mig ur sängen, vet inte varför jag börjar inte förns om två timmar.
men de kanske är bäst att vakna till lite innan det är dags att gå tillbaka till jobbet.
Nu lyssnar jag lite på kent sen blir det min morgon cigg,  och en varm dusch..

Tack Mireille min blogg blev super fin :D


Blow him back into my arms <3
48 gün

Jag har också bestämt mig för att aldrig mer åka gotlands båten..
KAN man köra in i varandra på en plats där man kört fram och tillbaka hundra gånger minst.
nee jag vill aldrig va med om en båt olycka ..då väljer ja hellre flyg... låter sjukt men så tänker jag..

Nu skall jag ta en cigg och duscha efter det..
SOMMAREN ÄR SNART SLUT.. ALDRIG VARIT GLADARE


Kommentarer
Postat av: Mims

Sommar är inte alls snart slut, säg inte så..

2009-07-25 @ 16:06:43
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0