Dåliga nätter


Dom senaste två nätterna har jag sovit sjukt dåligt, fattar inte varför är så trött men det går bara inte.
tittade inte ens på klockan inatt för jag vet att den var mer än vad den skulle vara..
Sov inte när serdar skrev sitt god natt sms..och han slutar kl 2 svensk tid och är aldrig hemma förns kl 3..
Ångest tur jag börjar sent iaf..

Nu lyssnar jag på michael jackson.. sjukt nog så började jag inte lyssna på hans alla låtarn
förns efter han dog? Jag har tyckt han har varit bra sådär. men nu har jag hur många
favorit låtar som helst.. Men dom är gamla allihopa =)
. Who is it !
. Man in the mirror

Dom som är bäääst...






golfen va jätte rolig igår,vi åt också kina mat. som jag dock inte gillar allt för mycket
pgr av PINNARNA hur fan äter man liksom .. neeej thai mat blir de nästa gång...

Ångestfyllt...


Saknar dig hjärtat

Kommentarer
Postat av: Mims

Skorna är dröm skor :D Mina andar tappade sulan haha.. Dröm bilden!

2009-07-28 @ 18:48:51
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0