Canim Canim

Varför kunde jag ens tänka tanken att byta den här bloggen mot någon annan??
nej usch,den här bloggen har ju allt eller iaf allt som hänt långt tillbaka hehe..

Jag känner att jag kan börja blogga igen nu, det får bli lite av mitt efter eller före jobbet
grejj innan har jag inte ens orkat titta på datorn när jag kommer hem..
Jobbar verkligen jämt, Klagar inte för de är verkligen bra..

igår så hamnade jag i en liten bilolycka, Jag mår bra och skadade mig inte speciellt mycket.
Men fy fan va läskigt verkligen jag hann tänka miljoner tankar under dom korta sekunderna kändes det som.
Vad kunde hänt lalalallala sen grinade jag tre gånger den dagen, på JOBBET men i köket
bara några såg så då tycker jag det är okej att inte va så cool ;)

I September flyttar ja till min underbara underbara serdar !
det är inte långt kvar, jag önskar bara att tiden kunde gå så mycket snabbare..
vill bara ligga i hans famn och veta att jag inte skall lämna den på
ett bra tag.. Ett år minst i turkiet sen sen då flyttar vi till sverige !!
Men egentligen skulle jag kunna bo vart som helst bara vi kunde va tillsammans.
jag är inte mig själv utan honom.



neeee duschen sen till jobbet

Kommentarer
Postat av: amanda

hej hej! det här kanske verkar lite konstigt men jag skulle uppskatta om du addade mig på msn, har lite saker jag undrar över!

2009-07-20 @ 05:20:03
Postat av: Therese

Okej skulle va bra om ja hade din msn också ? hehe

2009-07-22 @ 11:35:25
Postat av: amanda

min e-mail står i e-postfältet :)

2009-07-23 @ 21:14:08
Postat av: Anonym

neee ja kan inte hitta den :S

2009-07-24 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0