Tomorrow Alvus



Denna bild är utsikt från min å mirres dröm våning eller jag vill inte påstå min
men mireille fick ju iallafall någon slags ångest över att hon skulle fan bo där med eller utan
pengar, det var skiiit stort och hade flera sovrum och absolut det finaste vardagsrummet.
Men ja ni pengarna räckte dock inte till..
anyway i sommar blir det annorlunda efter norge..

Det är i dom här tankarna jag skall gå i.. Norge är räddningen..
Jag skall dit. oh vad jag skall dit...

återigen.. pengar suger
Och cigg är bäst när man är såhär ..

God nattt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag skulle kunna strubba toaletter för att få min drömlya uppe i berget! Therese, kan vi inte hyra den i sommar?! PLEASEEEE! <3

2009-01-12 @ 21:56:53
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0