To grow and not to grow

Mycket möjligt att jag börjar tappa tråden.
eller att jag ifrågar sätter allt som händer. Men jag är djupt intresserad av
hur livet egentligen skall va..Skall man nöja sig med det minsta.
Skall man gå runt och tänka på hur andra människor vill att man
skall leva sina liv? eller skall man göra det man själv vill göra å
va lycklig på det sättet.. asså jag blir seriöst cp när jag tänker på allt..
Pengar styr livet så sjukt mycket.. Och pengar förstör en totalt.
allvarligt talat säg någon som mår 100% bra och är lycklig som inte badar i pengar..

Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tycka..
Men jag tar dagen som den kommer just nu hár jag ett mål
Och det är norge i februari. men dom personerna som jag litar mest på.
Som jag vet aldrig skulle göra något för att göra mig illa.

Det är så mycket jag har kommit fram till dom senaste dagarna
i min tanke värld.. Så jag blir fan nästa förbannad
på hur jag har låtit andra människors tankar om hur jag lever mitt liv komma åt mig.
Det är slut med det.

Alla har rätt till en åsikt men den enda som får leva med att ha tagit fel val i livet
i slutänden är bara jag. Therese Karlsson

Tack för mig
Nu skall jag röka ett par ciggg


Kommentarer
Postat av: Ellie

we ride together, we die together.

Norge i februari im in!

2009-01-11 @ 21:26:45
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0