Start the morning with tea

God morgon..
jag kan inte ens förstå själv att jag är såhär pigg kl åtta på morgonen.
gick upp vid halv sju, Just nu sitter jag och väntar på att alvis pappa skall komma och
lämna min lilla solstråle. Men dom är en aning försenade..

Jag har hunnit med att göra ett riktigt stort glas med Chai och varm mjölk.
tror det blir en bra start på min morgon..det är dock för varmt.så jag får vänta hehe..

Alltid när jag går upp den här tiden får jag en konstig känsla i kroppen
och huvudvärk.. Man är ju så sjukt ovan med sånna här tider..
När jag jobbade för startour va det annat. Då vad jag fan tvungen och vakna med servic smile hhaa.
men jag tror jag klarade det fin fint..


skriver senare. nu ska vi mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0