Some people maybe says.

Protect your self from pain, Dont fall in love, My answer to that will be, Love is pain, But u gotta love it.

Hmmm det är lördag i visby, Det är löningshelg, alltså mycket folk som är ute
å svänger sina lurviga ben som min mamma skulle säga, Men jag är hemma.
vet ni varför, För jag saknar mina bästa vänner som inte bor här.
Inte nog med det. Så ja nu är jag fast här, Må låta jävligt dåligt.
men det klarnar nog när jag börjar jobba ordentligt och har en egen lägenhet å pyssla med.
Om nån frågar mig idag, Om det här är min dröm. Skulle jag defenetivt säga nej.
Men det finns så mycket som jag måste börja tänka på..

Skaffa mig en stadig ekonomi så jag inte behöver dö i ångest varje gång
det kommer till löning för jag inte kommer ha mer än 300 kr kvar. på en hel månad.

Lära mig å va på ett ställe mer än ett halv år och sen fly för jag tror allt ska lösa sig.
Kanske rent ut sagt dags att bli vuxen.

Jag är nöjd med mig själv. eller alltså jag tycker jag har bra åsikter och tankar om hur allt borde va.
Jag är rent av smart ibland.. Och det är jag glad för.. Jag inser ju att de liv jag lever nu inte håller i det långa loppet.
Nog om ångest.. Jag vill Ha mireille och emelie och elin här då skulle nog det flyta på bättre.



   Det ser ut som det blir du å jag i sommar Visby..


Annars... får ni ha en god kväll ;)

S.S - T.K.S

Kommentarer
Postat av: Mireille

Jag älskar dig. Ingen ångest! Livet löser sig när mirran landar på Gotland i sommar ;)



we can do anything together, its you and me forever.

2009-01-24 @ 22:21:48
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: 01 Adana :)

I love u before, I love u today and I wıll love u forewer MY LIFE(L)

2009-01-25 @ 04:50:04
Postat av: elin

sötnos!! Vi ska så hitta på nå sjukt i sommar vart vi än är allihopa! saknar dig pullan! puss el

2009-01-26 @ 04:23:17
Postat av: jannicke

herregud therese. va det där låter illa!!! låter verkligen som att jag inte existerar här på gotland. JAG FINNS FAKTIST! du är verkligen inte ensam...

2009-01-26 @ 08:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0