Nothing more for me


Idag är jag 21.
det känns roligt..började natten med onekligt mycket tårar och jag helt klart en dålig start på min
födeseldag.. Jag måste också sluta va så deppig i den här bloggen.
kan inte va roligt å bara läsa depp saker !!
IAf började jag dagen med att åka till gymmet. klarade väl 17 minuter på crosstraining grejjen
sen höll jag på att dö i träningsvärk från sist.. Har riktigt ont i baklåren buhu..
men det blir nog bättre med tiden. it get better in time..


20 eller något så bor jag själv iallafall..om man skall se posetivt på saker : )

When you have everything
what can you possible requere?
The one you love the most.

We die - When love is dead

Kommentarer
Postat av: Ellie

With me you will love and live forever!



i wont let you fall!

2009-01-27 @ 20:33:50
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0