Never give up in something u belive in


                                    

                                  Sensiz bir gün bile geçirmek istemiyorum <3



Ahaaaaa idag har vi lekt hela dagen, Pulka fotboll, Fika. och gud vet allt.
Mireille kommer nog stanna hos mig ett tag till oh wi .. Inte sova ensam inte.
vi har någon speciell grejj när vi är bara vi två..det blir så jävla djupt jämt
då menar jag liksom. vi pratar men pratar på riktigt. Det är skönt ibland men man blir
ju lite extra känslig..  Ps. Min ädelost sås va grymt god.ds

Emelie - Hur du är gör i dina vägval. Så finns jag alltid där.
Kom ihåg det. Jag vet att vi kommer grow old på nån ö i jamaica iaf hehe..
älskar dig..

imorgon kl halv åtta kommer Alvus till mig igen..
Då blir det powerwalk med vagnen !
Sen skall jag faktist ärligt talat.
Börja träna min mage med min abslide..små ångest för bullen jag skaffat mig..
Man kan dock aldrig va perfekt..

MEN en bröst förstoring har jag hittat eller nej inte jag
Mireille berättade- 35 000 as billigt??
hell yeah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0