My back is killing me


Det är min härliga tid i månaden.. Igår fick jag cp ryck för min mamma käkat upp den sista kexchokladen
jag tvingade med mireille till konsum och köpte upp mig på lite snask och ett packet cigg.
Jag har länge funderat på det där med Ciggen. Varför slutar jag inte, och då kom jag på
att jag vill ju egentligen inte sluta. Det är farligt man får dålig hy dålig kondition.Men dock så gott och avslappnade..
Men om 5 år skall jag vara en rökfri kvinna!!

19 skall jag bort ett tag två eller tre veckor.
Kan inte riktigt tala om allt än förns allt e säkert och betalt.. Men det kommer göra mig
lycklig iaf.. Jag vill känna att jag är lycklig faktist.

Efter det Så skall vi till norge.. Det är så klart som jag heter Therese
Pengar måste rulla in. å i sverige mjaa däär jobbar man röven av sig för INGENTING
( fick lönespec igår) stor besvikelse.




My love for u is true

Kommentarer
Postat av: michelle

men HEEEEJ :D herregud, det var ju evigheter sen! med mej är det bara bra, hur är det med dej? hänger du fortfarande i alanya ? kram !

2009-01-08 @ 13:14:20
URL: http://mejseuil.blogg.se/
Postat av: michelle

fan vad härligt :) vem är din pojkvän ? är det hussan fortfarande? :) nej du jag har inte varit i turkiet på .. två år snart ? eller ett år ? fy fan , jag minns inte ens :O alanya har jag tröttnat på som sjutton , så åker jag till turkiet igen så får det bli till istanbul :)

2009-01-08 @ 13:41:09
URL: http://mejseuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0