Make a point before you die


Idag är det återigen måndag.
veckorna går jäkligt snabbt och jag hinner inte riktigt med till 100 %
Jag har dock aldrig haft så mycket olika val att ta tag i som just nu.
Stabilt liv på gotland. Galet liv som vanligt.. uuuuf livet är fan inte lätt
även om man har allt uppradat på och klart.. Bullshit är allt jag säger.

Jag vill göra en tatuering på sidan nu. eller det har jag velat länge.
men vad fan skall jag göra. och hur skall jag våga, jag är så ruggigt mesigt
Jag tänker på hur ont det skulle göra, Jag har inte ens vågat ta hål i öronen??
Men när jag skadar mig typ skär mig i fingret eller ramlar, Så är jag inte så mesig
det gör ont en stund. MEN en tatuering borde jag ju kunna kirra upp..
Jag vill ha något betydelsefullt. Kanske. Enjoy life when you can.
Kanske vore snyggt??




Anton ge mig styrka och mod att välja hur fan jag vill ha mitt läskiga liv..

Ikväll har jag nog inget mer att skriva.
men ja hörre nii.. Imorgon blir det mer smask.

Puss och smek

Kommentarer
Postat av: Anton

Kom in i ljuset och jag ska guida dig rätt min lärling.

Men kom ihåg, allt är inte bara dåligt med att ha ett stabilt liv och tjäna pengar. Det skänker en otrolig trygghet att veta att man får cash balash i slutet av månaden.

Vi hörs. Puss

2009-01-19 @ 22:22:41
URL: http://romanton.stockmarr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0