Keep bleeding out of my heart

Idag var jag och alva på öppna förskolan.
mysigt lätt att mitt barn som jag någon gång får skall få gå dit å leka med massa barn.
Skit bra å trevligt folk.. Efter det rörde jag mig in till stan för att köpa
andrahandskontrakt. vilket ja gjorde. Sen solade jag. men inget gym för jag glömde
alla gymkläder hemma minne som en guldfisk.

Imorgon drar jag nog dit och kör crosstraining en halv timme..måste
kan inte outnyttja de här kortet..då dör ja i ångest på riktigt..

Dont hate on me

Kommentarer
Postat av: Den mörke

Kör sån där cross something för mig också. Jag behöver det, orkar knappt gå uppför trappan, än mindre andas.



Lev gott, lev i den benämningen att du skiter i vad alla tycker, lev som du föddes, naken och ensam. Kings Kross väntar oss alla

2009-01-28 @ 23:14:43
URL: http://romanton.stockmarr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0