Im Done with this


Therese Lovley Agata Natalie 2007 Robin hood

 Therese Mösspåtagning 2007

Therese & Natalie - Första kvällen Alanya 2007

Mireille Mimmi Fernlund Ndjore - Shit happens when you party Naked Hamnplan haha

Champange kväll 2008 April

Therese en dag med Emma på stan runt 1 maj

My sunshine 2009 Januari

Denna bild ger mig Styrka ibland haha






Pilates ikväll jag är dödstrött och mår fortfarande illa.. Inte trodde jag
att spänna kissmuskeln och lyfta bena kunde va så sjukt ansträngande.. nej jag är rakt av totalt utmattad.
Imorgon skall jag jobba mellan halv elva och fyra..efter det skall jag unna mig att sola lite också.
Jag är faktist utmattad även fast jag inte har så mycket att göra.

Men leva med en massa tankar på hur saker kunde varit om man gjort annorlunda tar mig inte långt
snarare bara två steg bakåt. Jag ska va tacksam för det jag har och dom få som stannar i mitt liv.
Sen om någon väljer att lämna mig pgr av tidsbrist då är det upp till den personen.
Det är svårt jag mår skit av tanken men ta mig i kragen skall jag..

Nu ska ja gå på toa spänna kissmuskeln har gjort så jag har varit å kissat kanske 4 gånger
på en timme..helt onödig information men ja ni borde få veta sanningen bakom det hela HAHA..

och en jävla M-värk har jag.. när fick jag sån här värk??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0