I'll never take love for granted again.


2 januari. tiden går fort, Förra året vid den här tiden var jag helt
ovetande om hur mycket livet skulle förändras. Vilka vänner man skulle
ha kvar vilka vänner man inte skulle ha kvar, att jag skulle hitta min kärlek,
och sedan bli lämnad, Inte heller att jag skulle träffa nya vänner som berikar mitt liv.
och inte bara tar. utan ger exakt lika mycket tillbaka..
Jag är nog pretty lucky ändå även fast livet 2008 inte bara va lätt..

men om vi bortser från det,
Igår va det bakis dag, Pizza kebab you name it.
vi mådde bra men va otroligt sega.
Nu sover tjejerna i sängen vilket jag skulle
tippa på att dom gör till runt kl 1 , sen skall jag ta en promenad till AMS
och skriva ut massor av jobb..



bloggar nog mer senare.
även fast det är ett nytt år är ångesten kvar från S...






Even tought your love is gone
even tought its said and done
you are still the ONLY one



Mireille - Vi har bråkat vi har tappat kontakten vi har delat tårar skratt ångest,
men vi har alltid hittat tillbaka, Du är på riktigt, Du kan säga när du tycker jag är totalt
cp eller när jag gör fel, Jag kan göra samma sak när det gäller dig.
Jag hoppas att vi kommer dela alla dessa saker fram tills vi blir gamla å ruskiga.
Tack

Emelie - Elin - Ni två ger mig så mycket genom att bara ringa mig en signal
eller bara genom att prata mig tillrätta. Nu berikar mitt liv med så mycket mer än vad
många människor jag känt i flera år gör. Skratt lockar ni fram varje dag hur låg jag än är.
Tack

Mamma - Min kära mamma, Du ger aldrig upp på mig, Alla mina galna planer
alla mina påhitt, Du står alltid där och dömer mig aldrig..
Jag älskar dig.

A few parts in my life that make me shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0