Give me more sun


Fy fan vilka sega vinterdagar..
jag behöver lite sol..då blir man gld.
igår fick jag köpa tand grejjer för 150 spänn OFTA jag brukar köpa sånt annars.
Men det behövs för laga mina tänder är ju omöjligt..Emelies mamma fick betala 76 000 jävla tusen
för fyra tänder, undrar va mina nota skulle gå på


Therese säger:

jag har spelat bort 400 kr på internet

trodde jag skulle bli rika

rik

Baby | ellierim.blogg.se säger:

smaaaaaaaaaaaaaaart tjej

du vet att man slutar när man förlorat 100 vad tänkte du på när du hade förlorat 300 lixom. dumma fan

Therese säger:

HAHA



Min blogg är tråkig..ikväll blir det bloggande..
men först hockeeeeeeeeeeey

S - I misss u like crazy


---
Alvus vaknade i typ nåra minuter men somnade om igen.
Känns inte som det är någon ide å logga in på msn.för då vaknar hon igen hehe
När hon väl vaknar skall vi gå till konsum jag ska handla ädelost så jag kan göra pasta sås.
Pratade med mireille nyss i telefon, gött å prata lite blir nog öland efter sommaren med S
eller i hope so.. gotland e big no no..

Jag vill helst bara ha en mysig turklya som jag kan göra till mig
köpa fina badrums grejjer å massa mysiga lampor å göra det tills ens hem.
turkiska hem är faktist ganska opersonliga.. Jag menar det finns sängar
ett enkelt kök och en balkong .. mer än så är det inte.
tavlor finns typ inte ens som inköpsgrejj för dom haha

Allt skulle va så enkelt med pengar..

neeee jag orkar inte ens sitta här..
men läsa bloggar älskar jag :D


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag älskar din blogg och jag älskar dig men du är inte smart.. Jag saaaaaaaaaaknar dig! jag är halv utan dig! <3

2009-01-16 @ 13:48:18
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: maria

Tja snygging.. Jag åker ner den 2a februari från arlanda till istanbul och sen till antalya därifrån. trodde ja hade dej på msn? jaja, addar dig väl igen då=) puss

2009-01-16 @ 17:02:58
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Romanton med kuken

Va fan gör 400kr när man kunde förlorat allt som man höll kärt? Ach, du är starkare än så än att beklaga dig för ynka 400kr. Jalla jalla habibib.



// romanton.

(love they self and fuck everybody else)

2009-01-18 @ 00:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0