Turkisk musik på min lediga dag!

SÅklart.. hehe rafet el roman på högsta volum mest för att emelie jobbar
och hon gillar turkisk musik men inte sån där sorlig musik som jag gillar säger hon !!

Inatt drömde jag en sån konstig dröm.. och eller ja den va inte konstig
mest så som mitt liv är...jag lovade mig själv förra året att det var sista gången
i turkiet, det tog för mycket av min tid och min energi. jag mådde dåligt när jag va i sverige.
men jag kunde inte stoppa mitt liv på det sättet...
Men jag är så glad så glad att jag hittade Serdar. för det finns ingen i hela världen
som kan förstå mig så bra utan att jag behöver säga ett ord..
Alla par bråkar har sina ups and downs.. vi har haft allt det där.. ibland tilloch med så
jag har gett upp. men när de passerat några dagar har vi båda två insett att vi skall vara tillsammans..

Jag skulle kunna ge upp allt här hemma för honom.. iofs har jag nästan gjort det.
men nu är de 33 dagar kvar. tills jag är med honom.och all den här väntat och smärtan jag kännt
utan honom kommer försvinna den kommer nästan vara som bortglömd...
Har aldrig längtat efter något mer än att bara få vakna på morgonen.se på honom när han sover. krypa närmare
och känna den trygghet som bara han kan ge mig.. <3



Nu skall jag städa lite..sen skall jag prata med Serdar hela dagen på msn..
nu när jag äntligen e ledig...

HEEEJ DÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0