Time goes to slow

Fan jag ska inte gnälla på att jobba då går iaf dagarna snabbt
de här är fan den segaste dag i mitt liv.timmarna rör sig inte ?
Just nu sover emelie i sängen
jag har läst 100 bloggar.som inte direkt varit roliga.har mina få favorit bloggar men
dom har säkerligen ett busy life och behöver inte skriva fem hundra inlägg för att roa mig haha
Kollar 2 and a half man nu... något roligare än att bara sega



Jag har också gjort mat till emelie och mig idag

Hamburgare och cola.. plus daimtårta muuums..
Men nu skall jag gå och måla naglarna och göra mig en ansiktsmask..
Acne attack har jag just nu !!
OCH rensa vårat avlopp skall jag också göra hhahah

Seeeeee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0