Sjuk som faaaaan

förlåt jag är seg på bloggen..
men jag har råkat ut för att fått en jävla influensa som dödat mig dom senaste två dagarna.
febern hela dagarna plus nätterna igenom..Idag känner jag mig dock en aning bättre.
inte lika hög feber men sjuk fortfarande.. ehhh har inte tid jag måste jobba.

Idag är de 37 dagar kvar till jag får träffa min man igen..
kan inte bli bättre...men jag har ganska mycket jag ska hinna med.
vill ha en försäkring som täcker ett år men det kostar sjuhundratusen känns det som..


älskade pupa cafe..



EH EN SAK TILL
jag har rökt EN CIGG på tre dagar???
men ja har snusat :S men de ska ja sluta med sen också
tänk om de här e den gången ja slutar??
sure hope so..


5 september är de bröllop i sthlm bror skall gifta sig..
frågan e ..vad för klänning skall ja ha på mig..ångest laddat..

Neee emelie sover och ja kan inte diska vilket ja tyvärr måste för de stinker i köket här där ja sitter nu
uuuurk.min näsa fungerar iaf tacka vet jag menthol nässpray

Güle Güle
Saknar dig baby

Kommentarer
Postat av: denise malmqvist

tack sa mycket gumman, jo det blev lite sorgligt but thats life. Mar du fortfarande kasst stackare? Vilket datum aker du>?> puss

2009-08-05 @ 16:18:34
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0