Shoot the moon !


God morgon !!
Inatt har jag drömt konstiga drömmar :S
men en god nyhet är dock att jag inte hade feber när jag vaknade undrar dock om
jag skall va glad redan eller kanske vänta innan jag kör lyckodansen kan ju möjligtvis komma tillbaka !!

Sommaren är verkligen över.bortser man från idioterna med medeltidskläder
på stan så är de empty tomt som hösten !
för första gången i mitt liv tycker jag om det..
Hösten ska bli ett nytt kapitel i mitt liv..ett bra kapitel.. inget depp.
Jag skall va lycklig och njuta av varje sekund..

förresten så köpte jag ju ett linne till serdar och igår va jag bara tvungen
att köpa en tshirt från samma märke till honom " somewhere" som sagt
jag älskar deras kläder för killar.. lägger en liten bild på dom här..



Idag skall jag börja jobba kl 13:00 till kl 19:00
jag är glad att de gamla schemat är över.. förut sluta jag halv elva på
kvällen vilken va för tröttsamt..igår hann jag tilloch med läsa halva min bok "Vänninan"
den e inte direkt bra men jag fastnade iaf heheh...

Neee göra frukost duscha sen mot stan (Utan cykel )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0