Seni cok özledim canim


Helt plötsligt blev jag sentimental!
Jag kom precis på hur mycket jag verkligen älskar min pojkvän
det är så konstigt att en annan människa en annan själ kan rubba ens existens!
att två liv kan bli ett liv på något sätt? Det må låta jävligt nördigt på sätter jag förklarar det.
men det är verkligen så!!

Serdar får mig på något sätt att se saker ur en annan vinkel. Han får mig att uppskatta vissa
stunder jag kanske aldrig hade gjort utan honom? Även om han inte är med mig så
kan jag bara tänka på honom och vissa saker han skulle säga som får mig att skratta..
Den här väntan och den här distans har gjort så ont, det gör den fortfarande. Det svider liksom
i kroppen när jag vaknar upp ensam utan honom att rulla över till och liksom bara krypa in i hans famn

Nästan som att jag skulle vilja flytta in i hans famn på något sätt.
Ibland blir jag rädd. För det finns folk som är så konstiga och elaka.
som vill förstöra två personers relation ! Jag vet att dom inte skulle lyckas
men allt skit tär på förhållandet vare sig vi vill det eller inte..
Jag tror inget kan va perfekt. Men jag vet att de känns perfekt när jag är hos honom
När jag vaknar brevid honom och somnar brevid honom, Jag funkar som person när jag har honom..
Just nu känner jag mig inte fungerande..jag känner mig mest som en vandrade robot som är inställd på att överleva
i 25 dagar till !!! Om en timme är det dock bara 24 dagar....

Ni som kräks av kärlekshistorier er ber jag om ursäkt till för att ni fått se detta sentimentala inlägg..



Belive in love and it just might turn out to be the best thing u ever had..


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja fast jag vet inte om d e någon träning direkt.

15 min på morgonen o 15 min på kvällen.

Men d e alltid nått.



ja jag hoppas oxå jag får så många timmar som möjligt,annars e d kört!



ha ha ja men vem vet,turen kanske börjar långsamt o sen sitter du där me miljonvinsten!

2009-08-17 @ 23:12:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mims

Tuuuuur att jag gillar dig så jag kan stå ut då :P

2009-08-18 @ 00:05:55
URL: http://ellierim.blogg.se.se
Postat av: Anonym

Det va Fan va du har blivit romantisk???:P

2009-08-18 @ 18:45:21
Postat av: Anonym

Det va Fan va du har blivit romantisk???:P

2009-08-18 @ 18:45:53
URL: http://jannnicke.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag blir bara ännu gladare när jag läser detta!

2009-08-19 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0