Oooh cp cp dag

<Jag gillar inte byggare som väcker mig kl halv nio på morgonen när jag börjar kl fitt ett..
Nej det gör jag faktist inte.. så min start på dagen blir ju extra bra nu eller hur.
ikväll skall vi spela bowling och laserdome med jobbet och jag är inte det minsta sugen..
Jo på laserdome så jag kan skjuta folk det är det enda haha !!

Idag är de 21 dagar kvar tills jag flyttar.
har en hel del kvar att fixa skall ha två läkartider två tandläkartider
ett bröllop,
ett advokat möte, Jobba sex dagar i veckan fram tills jag åker..
tror nog den här tiden kommer gå ganska snabbt om jag ska va ärlig..

Flyttar hem till mamma imorgon.. eeeeh dröm liv.. Kommer inte röra ett finger på ett bra tag.
men tvätta skall jag hålla på med..för det har jag blitt väldigt bra på.OCH jag tycker det är ganska trevlig nu för tiden?
Lyssna på hög musik i mp3 och fixa med tvätt..låter dröm roligt..är dröm roligt ..EHM!



Im a monster for this cookies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0