New ways


Jag blir arg på mig själv.. men nu när jag har jobbat har ja varit väldigt trött
och vårt internet har börjat krångla men jag ska skriva ett litet inlägg nu :)
jag börjar kl halv elva och jag är upp halv nio usch?

Sov ganska gott inatt.älskling ringde kvart i tre sen skickade han sms kl 4 vaknade båda gångerna.
men det va ju posetivt vaknade hehe.Idag är de 25 dagar
vill verkligen träffa mireille innan jag åker egentligen hur skall vi lösa det?




Nu skall jag dock hoppa in i duschen mitt ansikte svider av all sömn...

Om fyra dagar också så åker emelie tillbaka till Sthlm
å då kan jag inte blogga mera :S förns jag är i turkiet..
hoppas ni väntar... :(


Kommentarer
Postat av: Mims

Jag väntar :) Vilken dag är det du åker till sthlm? kanske är ledig så jag kan flyga upp och ner över dagen bara?!

2009-08-17 @ 12:56:24
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0