It might kill me

Well all i really wanna do is love you..

Återigen en hemsk kväll... nu e jag ensam emelie e ute någonstans..
det är tråkigt.. men jag lyssnar på min finaste låt
If it kills me med jason mraz !!
han har väldigt lugn röst jag gillar det.

igår läste jag ut min bok också " vänninan" deppig bok som fan
men man fastnade i den....

Orkar typ inte ens blogg för jag har inget att blogga om idag !?

skall nog ta en dusch sen innan jag somnar...

Om exakt en månad vid den här tiden i turkiet är kl 23:27
Och jag sitter i min älsklings famn och luktar på hans underbara lukt och pussar hans
fina läppar... Kan man lägga sig ner och sova fram till dess?
det vore underbart......



I think it might kill me - I know it will kill me


Vattumannen 21/1-18/2

Du hinner inte med dig själv, det handlar bara om andras livsval och andras problem. Trist onsdag.

Sant sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0