Heart of mine

I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms


God morgon, Jag är inte frisk och jag skall jobba om två timmar !
igår trodde jag verkligen jag va frisk.den här natten har varit
en rad av svettningar och hemska drömmar vilket innebär
en underbar natt av feber.. fy fan.... Aja jag måste jobba iallafall
för va i den här lägenheten gör mig sjukare än sjukast känner jag.

Igår inhandlade jag tre böcker till min flygresa till antalya
om 37 dagar iii. nej men jag kan inte läsa tre på en flygresa men
stranden eller när jag sitter på balkongen å tar en cigg ( som jag kanske inte gör eftersom jag inte rökt på ett tag)
Det är så skönt att biljetten är betald. och man kan pusta ut..
Jag vill flyga upp..men det får vi helt enkelt se hur de går med det..
Båten e ju säker eller!?


Mitt hår som jag färgat ser mera ut såhär..
Ljus brunt :D nyaste bilden jag kunde hitta !!

Neee nu får jag försöka ta mig samman ..hoppa in i duschen och
sen sminka över mitt sjuka ansikte hahah !

Heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0