Don't stop to you get ......................



Okej mina kära läsare... om ni ens är många..
imorgon blir de blogg uppehåll.. datan åker med min sambo som lämnar mig..EMELIE FORSLIND vad fan
ska ja gör nu utan dig??
Well iaf..så har jag spenderat hela kvällen med gänget på bowlingen.. det va roligt..körde bowling sen laserdome sen dart.
vilket e så tråkigt så man kräks..men dock enda grenen mitt lag vann på hahaha...
bowling suger jag förlorade så stort haha ni skulle ha sett mig.
Nu e alla ute på krogen emelie också :/  hon har sin avskeds partaja på munken..
de e bra för henne så hon får supa till stort.. ja då. varför e jag inte ute..
Well im not up for it helt enkelt... jobb imorgen sen flytt som fan å städ..så neee de blir inget för mig..ångest laddat lite kanske..


Well 20 dagar kvar då.....
det fixar vi..sen e bloggen en riktigt levande blogg..i från turkiet..

so long lover.s

Kommentarer
Postat av: Mims

Hatar dig!

2009-08-22 @ 00:29:52
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du kommer hålla den uppd.så jag kan sitta här hemma och vara avundsjuk

2009-08-23 @ 17:48:59
Postat av: amanda

snaaaart åker vi :D:D:D:D:D:D

2009-09-02 @ 22:58:20
URL: http://aliqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0