Can't Sleep

God kväll!!
Sömnen är långt borta känns det som..emelie ligger och snarkar på madrassen
jag sitter här i sängen och har gjort den första förändring i min blogg helt själv ( med geniet mireilles hjälp såklart)
tänkte flörta lite med henne kanske hon vill göra en ny cool header till en gammal polar ?

Idag va rent ut sagt en fitt dag på jobbet.
vaknade på helt fel sida.ville kasta kaffe i alla kunders ansikte för dom va så griniga idag.
men de stämmer de man säger.. bete dig så som du själv vill bli bemött
jag va en sur fitta idag så ja fattar varför ingen ville va trevlig mot mig haha egentligen

Mirre sa nyss att typ 50 personer läser hennes blogg haha här e man glad för 9 personer läser
om dagen : P




Tiden springer iväg..undrar fan hur allas liv ser ut om ca 10 år..
jaa ni jag kan ju fundera på det.så kanske ja somnar snabbare ??

God natt nu ska jag läsa bloggar..

Kommentarer
Postat av: Regina

Gullig header du har, hur länge har du och din pojkvän varit tsm??

2009-08-12 @ 14:55:48
URL: http://regina.blogg.se/
Postat av: Mims

Göra en ny header va. haha cp! Självklart!



Idag har det bara var it 20! Buhu :/.

va tycker du om den nya headern??

2009-08-12 @ 20:38:18
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0